استعاره مفهومیشناسایی و دستهبندیِ نگاشتهای استعاری در حوزه مطالعات نوآوری [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 75-92]
استقلال دانشگاهیمدلسازی اجرای طرح مدیریت منطقهای آموزش عالی ایران با رویکرد تفسیری-ساختاری [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 75-92]
اعضای هیأت علمی تازهکاربررسی چالش های آموزشی ، پژوهشی و سازمانیِ اعضای هیأت علمی تازهکار دانشگاه قندهار افغانستان [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 1-12]
اقتصادارتقا و اقتصاد د رنهاد علمی ایران، سیاست گذاری کمیت محور [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 1-5]
الگوچالشهای فرارسی فناورانه در صنعت هستهای و توسعه الگوی قابلیتسازی در این صنعت [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 1-20]
انرژیهای تجدیدپذیرارزیابی آمیزه سیاستهای توسعه فناوری نیروگاههای تجدیدپذیر در ایران [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 55-74]
ب
بازار وفاداریتحلیل گفتمان سیاستی مواجهه با فناوریهای نوظهور اطلاعاتی و ارتباطی در ایران [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 57-74]
برنامه سیاستیهمتکاملی صنعت و مُدهای حکمرانی: مطالعه موردی تجربه حکمرانی بنیاد ملی بازیهای رایانهای در حوزه بازیهای دیجیتال [دوره 15، شماره 2، 1401، صفحه 21-38]
پ
پاندمی کرونابهسوی بازنگری و توسعه کاربردپذیری آموزش الکترونیکی دانشگاه در پساکرونا: معرفی یک مدل راهبردی [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 13-28]
پذیرش ابزارگرایانهتحلیل گفتمان سیاستی مواجهه با فناوریهای نوظهور اطلاعاتی و ارتباطی در ایران [دوره 15، شماره 3، 1401، صفحه 57-74]
پذیرش دانشجوآموزش عالی تودهای و چالش صندلیهای خالی در ایران: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 23-36]
پروژههای فناوری اطلاعات و ارتباطاتشناسایی و تحلیل ارتباط ریسکها و ذینفعان در پروژههای فناوری اطلاعات و ارتباطات [دوره 15، شماره 1، 1401، صفحه 37-53]