آ
-
آزمون باند
فاوا و نابرابری درآمد در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
-
آزمون علیت تودا و یاماموتو
فاوا و نابرابری درآمد در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
-
آموزشعالی
سناریونگاری آینده آموزشعالی ایران و کارکرد فناوری اطلاعات در آن [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 47-68]
-
آیندهپژوهی
سناریونگاری آینده آموزشعالی ایران و کارکرد فناوری اطلاعات در آن [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 47-68]
ا
-
ابزارهای سیاستی
بررسی اهداف و ابزارهای سیاستی در اسناد مرتبط با علم و فناوری [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 71-86]
-
اخلاق فناوری
جستاری در اخلاق فناوری، پیشنهاد چارچوبی برای تحلیل [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 69-82]
-
اخلاق گفتمانی
ارائه یک سناریوی هنجاری مبتنی بر رویکرد اخلاق گفتمانی برای تصمیمات سیاستی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
-
ایران
فاوا و نابرابری درآمد در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
-
ایرانی پیشرفت
تحلیل بخش علم و فناوری لایحه الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت با توجه به اقتضائات اسلامی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 57-70]
-
ارزیابی فناوری
طراحی مدلی برای ارزیابی فناوری در گستره شبکه زنجیره تأمین یک بنگاه مادر [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
-
ارزشگذاری
ارزشگذاری شاخصهای ارزیابی پژوهش در حوزههای مختلف علوم در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 31-40]
-
ارزش های اخلاقی
ارائه یک سناریوی هنجاری مبتنی بر رویکرد اخلاق گفتمانی برای تصمیمات سیاستی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
-
ارزش های جهان روا
ارائه یک سناریوی هنجاری مبتنی بر رویکرد اخلاق گفتمانی برای تصمیمات سیاستی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
-
ارزش های عمل گرایانه
ارائه یک سناریوی هنجاری مبتنی بر رویکرد اخلاق گفتمانی برای تصمیمات سیاستی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
-
استقلال دانشگاهی
تحلیل محتوای برنامههای توسعه آموزشعالی با تمرکز بر تغییرات ساختاری و کارکردی استقلال نظام دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 27-47]
-
اقتصاد ملی
کیفیت نرخ رشد اقتصاد ملی [دوره 8، شماره 4، 1394]
-
اقتضائات اسلامی پیشرفت؛ علم و فناوری؛ علم دینی؛ لایحه الگوی اسلامی
تحلیل بخش علم و فناوری لایحه الگوی اسلامی-ایرانی پیشرفت با توجه به اقتضائات اسلامی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 57-70]
-
اقتضائات بومی
ویژگیهای اصلی "نظام علم" در دیدگاه اسلامی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 87-100]
-
الگوی رشد توانمندی
بررسی الگوی کسب توانمندی فناورانه در شرکتهای دانشبنیان تولید تجهیزات الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 23-38]
-
امر موقت
"امر موقت" و توسعه هویت حرفهای دانشجویان دکتری در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 65-82]
-
انتقال بین سازمانی دانش
مدل مفهومی انتقال بینسازمانی دانش مدیریت پروژه در کنسرسیومهای بینالمللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 3-16]
-
اهداف سیاستی
بررسی اهداف و ابزارهای سیاستی در اسناد مرتبط با علم و فناوری [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 71-86]
ب
-
باوردارندگان علم
نگرشهای عامه به علم و فناوری در بین شهروندان تهرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 83-94]
-
بیتفاوتها به علم
نگرشهای عامه به علم و فناوری در بین شهروندان تهرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 83-94]
پ
-
پژوهش آمیخته
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر جذب دانشجو توسط خردهنظام آموزش عالی غیرانتفاعی کشور در افق چشمانداز 1404 [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 81-98]
ت
-
تبادلات علمی
ارائه یک معماری سرویسگرا برای شبکه همکاری علمی در محیط علم الکترونیکی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 47-63]
-
تجهیزات الکترونیک
بررسی الگوی کسب توانمندی فناورانه در شرکتهای دانشبنیان تولید تجهیزات الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 23-38]
-
تحقیق در عملیات
ارائه یک سناریوی هنجاری مبتنی بر رویکرد اخلاق گفتمانی برای تصمیمات سیاستی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
-
تحقیق و توسعه
تأثیر حکمرانی خوب بر شدت تحقیق و توسعه کشورهای منتخب توسعهیافته و در حال توسعه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
-
تحلیل تشخیصی
سنجش عوامل موثر بر تمایز دانشگاه های برتر ایران و جهان در نظام رتبه بندی لیدن با استفاده از تحلیل تشخیصی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 17-30]
-
تحلیل عاملی تأییدی
ارائه مدلی برای ارزیابی و مقایسه نظامهای ملی نوآوری: سنجش در 146 کشور و تحلیلی بر وضعیت ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 57-80]
-
تحلیل محتوا
بررسی اهداف و ابزارهای سیاستی در اسناد مرتبط با علم و فناوری [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 71-86]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای برنامههای توسعه آموزشعالی با تمرکز بر تغییرات ساختاری و کارکردی استقلال نظام دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 27-47]
-
تصمیمات سیاستی
ارائه یک سناریوی هنجاری مبتنی بر رویکرد اخلاق گفتمانی برای تصمیمات سیاستی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 39-55]
-
توانمندی فناورانه
بررسی الگوی کسب توانمندی فناورانه در شرکتهای دانشبنیان تولید تجهیزات الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 23-38]
-
توسعه قابلیتهای سازمانی
مدل مفهومی انتقال بینسازمانی دانش مدیریت پروژه در کنسرسیومهای بینالمللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 3-16]
-
تولیدات علمی
ارزشگذاری شاخصهای ارزیابی پژوهش در حوزههای مختلف علوم در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 31-40]
ج
-
جامعهشناسی علم
رهیافت تلفیقی جامعهشناسی علم به مهاجرت نخبگان با تأکید بر جامعه ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
-
جبرباوری فناورانه
جستاری در اخلاق فناوری، پیشنهاد چارچوبی برای تحلیل [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 69-82]
ح
-
حکمرانی
تأثیر حکمرانی خوب بر شدت تحقیق و توسعه کشورهای منتخب توسعهیافته و در حال توسعه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
-
حمایتگران علم و ناباوران به علم
نگرشهای عامه به علم و فناوری در بین شهروندان تهرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 83-94]
-
حوزه های علمی
ارزشگذاری شاخصهای ارزیابی پژوهش در حوزههای مختلف علوم در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 31-40]
خ
-
خردهنظام آموزش عالی غیرانتفاعی
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر جذب دانشجو توسط خردهنظام آموزش عالی غیرانتفاعی کشور در افق چشمانداز 1404 [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 81-98]
د
-
دانشجویان دکتری
"امر موقت" و توسعه هویت حرفهای دانشجویان دکتری در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 65-82]
-
دانش مدیریت پروژه
مدل مفهومی انتقال بینسازمانی دانش مدیریت پروژه در کنسرسیومهای بینالمللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 3-16]
-
دیدگاه اسلام
ویژگیهای اصلی "نظام علم" در دیدگاه اسلامی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 87-100]
-
دوران پسا تحریم
فناوری در دوران پسا تحریم [دوره 8، شماره 3، 1394]
-
دوستداران علم
نگرشهای عامه به علم و فناوری در بین شهروندان تهرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 83-94]
ذ
-
ذینفعان آموزش عالی
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر جذب دانشجو توسط خردهنظام آموزش عالی غیرانتفاعی کشور در افق چشمانداز 1404 [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 81-98]
ر
-
رتبه بندی
ارائه مدلی برای ارزیابی و مقایسه نظامهای ملی نوآوری: سنجش در 146 کشور و تحلیلی بر وضعیت ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 57-80]
-
رشته های علمی
ارزشگذاری شاخصهای ارزیابی پژوهش در حوزههای مختلف علوم در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 31-40]
-
روش پنل پویا
تأثیر حکمرانی خوب بر شدت تحقیق و توسعه کشورهای منتخب توسعهیافته و در حال توسعه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
-
رویکرد تلفیقی
رهیافت تلفیقی جامعهشناسی علم به مهاجرت نخبگان با تأکید بر جامعه ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
ز
-
زنجیره تأمین فناوری
طراحی مدلی برای ارزیابی فناوری در گستره شبکه زنجیره تأمین یک بنگاه مادر [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
س
-
سازهباوری اجتماعی
جستاری در اخلاق فناوری، پیشنهاد چارچوبی برای تحلیل [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 69-82]
-
سیاستگذاری
شناسایی راهکارهای ساماندهی نظام نوآوری صنعت موسیقی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 2-14]
-
سیاستگذاری آموزش عالی
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر جذب دانشجو توسط خردهنظام آموزش عالی غیرانتفاعی کشور در افق چشمانداز 1404 [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 81-98]
-
سناریوهای بدیل
سناریونگاری آینده آموزشعالی ایران و کارکرد فناوری اطلاعات در آن [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 47-68]
-
سنجش توان نوآوری ملی
ارائه مدلی برای ارزیابی و مقایسه نظامهای ملی نوآوری: سنجش در 146 کشور و تحلیلی بر وضعیت ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 57-80]
-
سنخشناسی مهاجرت
رهیافت تلفیقی جامعهشناسی علم به مهاجرت نخبگان با تأکید بر جامعه ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
-
سند چشم انداز 1404
بررسی مقایسهای عوامل مؤثر بر جذب دانشجو توسط خردهنظام آموزش عالی غیرانتفاعی کشور در افق چشمانداز 1404 [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 81-98]
ش
-
شاخص تأثیر
سنجش عوامل موثر بر تمایز دانشگاه های برتر ایران و جهان در نظام رتبه بندی لیدن با استفاده از تحلیل تشخیصی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 17-30]
-
شاخص های ارزیابی پژوهش
ارزشگذاری شاخصهای ارزیابی پژوهش در حوزههای مختلف علوم در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 31-40]
-
شاخص همکاری
سنجش عوامل موثر بر تمایز دانشگاه های برتر ایران و جهان در نظام رتبه بندی لیدن با استفاده از تحلیل تشخیصی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 17-30]
-
شرکت های دانش بنیان
بررسی الگوی کسب توانمندی فناورانه در شرکتهای دانشبنیان تولید تجهیزات الکترونیکی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 23-38]
ص
-
صنعت خودروسازی ایران
طراحی مدلی برای ارزیابی فناوری در گستره شبکه زنجیره تأمین یک بنگاه مادر [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
-
صنعت موسیقی
شناسایی راهکارهای ساماندهی نظام نوآوری صنعت موسیقی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 2-14]
-
صنعت نفت ایران
مدل مفهومی انتقال بینسازمانی دانش مدیریت پروژه در کنسرسیومهای بینالمللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 3-16]
ع
-
عدمقطعیت
سناریونگاری آینده آموزشعالی ایران و کارکرد فناوری اطلاعات در آن [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 47-68]
-
علم الکترونیکی
ارائه یک معماری سرویسگرا برای شبکه همکاری علمی در محیط علم الکترونیکی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 47-63]
-
علم جمعی
ارائه یک معماری سرویسگرا برای شبکه همکاری علمی در محیط علم الکترونیکی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 47-63]
-
علمسنجی
سنجش عوامل موثر بر تمایز دانشگاه های برتر ایران و جهان در نظام رتبه بندی لیدن با استفاده از تحلیل تشخیصی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 17-30]
-
علم و فناوری
رهیافت تلفیقی جامعهشناسی علم به مهاجرت نخبگان با تأکید بر جامعه ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
ف
-
فرار مغزها
رهیافت تلفیقی جامعهشناسی علم به مهاجرت نخبگان با تأکید بر جامعه ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
-
فرهنگ
شناسایی راهکارهای ساماندهی نظام نوآوری صنعت موسیقی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 2-14]
-
فناوری
فناوری در دوران پسا تحریم [دوره 8، شماره 3، 1394]
-
فناوری
کارویژه های مطلوب واسطه های نوآوری در ارتقاء ظرفیت نوآورانه شرکت های دانشبنیان [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 1-22]
-
فناوری
جستاری در اخلاق فناوری، پیشنهاد چارچوبی برای تحلیل [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 69-82]
-
فناوری اطلاعات
سناریونگاری آینده آموزشعالی ایران و کارکرد فناوری اطلاعات در آن [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 47-68]
-
فناوری اطلاعات و ارتباطات
فاوا و نابرابری درآمد در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
-
فهم عامه از علم
نگرشهای عامه به علم و فناوری در بین شهروندان تهرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 83-94]
ق
-
قیاس محتمل
"امر موقت" و توسعه هویت حرفهای دانشجویان دکتری در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 65-82]
ک
-
کارکردهای استقلال دانشگاهی
تحلیل محتوای برنامههای توسعه آموزشعالی با تمرکز بر تغییرات ساختاری و کارکردی استقلال نظام دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 27-47]
-
کارویژه
کارویژه های مطلوب واسطه های نوآوری در ارتقاء ظرفیت نوآورانه شرکت های دانشبنیان [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 1-22]
-
کاستیهای مدلهای رایج
ویژگیهای اصلی "نظام علم" در دیدگاه اسلامی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 87-100]
-
کشورهای توسعهیافته
تأثیر حکمرانی خوب بر شدت تحقیق و توسعه کشورهای منتخب توسعهیافته و در حال توسعه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
-
کشورهای در حال توسعه
تأثیر حکمرانی خوب بر شدت تحقیق و توسعه کشورهای منتخب توسعهیافته و در حال توسعه [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 35-46]
-
کیفیت
کیفیت نرخ رشد اقتصاد ملی [دوره 8، شماره 4، 1394]
-
کنسرسیومهای بین المللی
مدل مفهومی انتقال بینسازمانی دانش مدیریت پروژه در کنسرسیومهای بینالمللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 3-16]
گ
-
گروه نگرشی
نگرشهای عامه به علم و فناوری در بین شهروندان تهرانی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 83-94]
-
گروه های فناوری هموسته
طراحی مدلی برای ارزیابی فناوری در گستره شبکه زنجیره تأمین یک بنگاه مادر [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
ل
-
لایحه حمایت
در باب لایحه حمایت از مالکیت صنعتی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 1-3]
م
-
ماتریس بسط یافته ارزیابی فناوری
طراحی مدلی برای ارزیابی فناوری در گستره شبکه زنجیره تأمین یک بنگاه مادر [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
-
مالکیت صنعتی
در باب لایحه حمایت از مالکیت صنعتی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 1-3]
-
مدیریت دانش در سطح ملی
طراحی الگوی مدیریت دانش در سطح ملی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد و مدلسازی تفسیری ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 1-18]
-
مدلسازی تفسیری ساختاری
طراحی الگوی مدیریت دانش در سطح ملی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد و مدلسازی تفسیری ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 1-18]
-
مدل نوآوری
ویژگیهای اصلی "نظام علم" در دیدگاه اسلامی [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 87-100]
-
مدلهای حکمرانی آموزشعالی
تحلیل محتوای برنامههای توسعه آموزشعالی با تمرکز بر تغییرات ساختاری و کارکردی استقلال نظام دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 27-47]
-
مهاجرت نخبگان
رهیافت تلفیقی جامعهشناسی علم به مهاجرت نخبگان با تأکید بر جامعه ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 83-92]
ن
-
نابرابری درآمد
فاوا و نابرابری درآمد در ایران [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 15-26]
-
نرخ رشد
کیفیت نرخ رشد اقتصاد ملی [دوره 8، شماره 4، 1394]
-
نرمال سازی
ارزشگذاری شاخصهای ارزیابی پژوهش در حوزههای مختلف علوم در ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 31-40]
-
نظام رتبهبندی لیدن
سنجش عوامل موثر بر تمایز دانشگاه های برتر ایران و جهان در نظام رتبه بندی لیدن با استفاده از تحلیل تشخیصی [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 17-30]
-
نظام ملی نوآوری
کارویژه های مطلوب واسطه های نوآوری در ارتقاء ظرفیت نوآورانه شرکت های دانشبنیان [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 1-22]
-
نظام ملی نوآوری
ارائه مدلی برای ارزیابی و مقایسه نظامهای ملی نوآوری: سنجش در 146 کشور و تحلیلی بر وضعیت ایران [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 57-80]
-
نظام نوآوری
شناسایی راهکارهای ساماندهی نظام نوآوری صنعت موسیقی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 2-14]
-
نظریه سازی داده بنیاد
طراحی الگوی مدیریت دانش در سطح ملی با استفاده از روش تئوری داده بنیاد و مدلسازی تفسیری ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 1-18]
-
نظریه سیستمها
تحلیل محتوای برنامههای توسعه آموزشعالی با تمرکز بر تغییرات ساختاری و کارکردی استقلال نظام دانشگاهی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 27-47]
-
نظریه مبنایی
"امر موقت" و توسعه هویت حرفهای دانشجویان دکتری در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 65-82]
-
نقد. دانشگاههای کنونی
نقدی بر دانشگاههای کنونی [دوره 8، شماره 1، 1394]
-
نوآوری
کارویژه های مطلوب واسطه های نوآوری در ارتقاء ظرفیت نوآورانه شرکت های دانشبنیان [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 1-22]
و
-
واحد فناوری راهبردی محصول
طراحی مدلی برای ارزیابی فناوری در گستره شبکه زنجیره تأمین یک بنگاه مادر [دوره 8، شماره 4، 1394، صفحه 41-55]
-
واسطه های نوآوری
کارویژه های مطلوب واسطه های نوآوری در ارتقاء ظرفیت نوآورانه شرکت های دانشبنیان [دوره 8، شماره 3، 1394، صفحه 1-22]
ه
-
همکاری علمی
ارائه یک معماری سرویسگرا برای شبکه همکاری علمی در محیط علم الکترونیکی [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 47-63]
-
هویت
شناسایی راهکارهای ساماندهی نظام نوآوری صنعت موسیقی [دوره 8، شماره 1، 1394، صفحه 2-14]
-
هویت حرفهای
"امر موقت" و توسعه هویت حرفهای دانشجویان دکتری در ایران [دوره 8، شماره 2، 1394، صفحه 65-82]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد