آزمون فریدمنتحلیل تطبیقی اهداف و سیاستهای کلان آموزش عالی در کشورهای کانادا، استرالیا، ایتالیا، قطر و امارات متحده عربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
آموزش عالیدلالتهای رویکرد قابلیتهای انسانی در آموزش عالی: روش فراترکیب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 55-76]
آموزش عالی تطبیقیتحلیل تطبیقی اهداف و سیاستهای کلان آموزش عالی در کشورهای کانادا، استرالیا، ایتالیا، قطر و امارات متحده عربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
اهداف آموزش عالیتحلیل تطبیقی اهداف و سیاستهای کلان آموزش عالی در کشورهای کانادا، استرالیا، ایتالیا، قطر و امارات متحده عربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
رمزگذاریبررسی الزامات حاکم بر تأمین امنیت دادههای کاربران توسط پلتفرمهای ارائهدهنده خدمات [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 83-98]
روش تطبیقیتحلیل تطبیقی اهداف و سیاستهای کلان آموزش عالی در کشورهای کانادا، استرالیا، ایتالیا، قطر و امارات متحده عربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
رویکرد قابلیتهادلالتهای رویکرد قابلیتهای انسانی در آموزش عالی: روش فراترکیب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 55-76]
رویکرد قابلیت و آموزش عالیدلالتهای رویکرد قابلیتهای انسانی در آموزش عالی: روش فراترکیب [دوره 16، شماره 3، 1402، صفحه 55-76]
سیاستهای آموزش عالیتحلیل تطبیقی اهداف و سیاستهای کلان آموزش عالی در کشورهای کانادا، استرالیا، ایتالیا، قطر و امارات متحده عربی [دوره 16، شماره 4، 1402، صفحه 1-20]
سیستملزوم رعایت توازن بین نهادهای مختلف نظام نوآوری کشور [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-1]
سطح آمادگی فناورانهالگوی سنجش سطح آمادگی کاربردپذیری پژوهشهای علوم انسانی و اجتماعی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
سطح آمادگی کاربردیپذیریالگوی سنجش سطح آمادگی کاربردپذیری پژوهشهای علوم انسانی و اجتماعی [دوره 16، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]